1. Hogyan lehet megtalálni leggyorsabban a keresett terméket?

Lehetőség szerint használjuk a bal felső sarokban található keresőt, vagy pedig nézzük át a felső részen található fő kategóriákat. 

2. Van lehetőség a rendelés leadására anélkül, hogy regisztrálnánk az oldalon?

A rendeléseket le lehet adni a “Vásárlás regisztráció nélkül” menüpontra kattintással is, ebben az esetben nincs szükség bolti regisztrációra.

3. A rendelésleadás után kapok e-mailes visszaigazolást?

Minden leadott rendelést, ami a mi boltunkban történik, elektronikus visszaigazolás követ, az Ön által megjelölt e-mail címre. Nincs annak jelentősége, hogy az ügyfélnek van-e fiókja a boltban, vagy pedig „gyors” rendelést csinált regisztráció nélkül – minden esetben kap egy összesítést a részletekkel együtt a megadott e-mail címre.

4. Megkaphatom-e a számlát a rendeléssel együtt?

Van erre lehetőség, de csak akkor, amennyiben bejelölte ezt az opciót a rendelés leadása során, valamint minden szükséges mező kitöltésre került. Ebben az esetben a számla hozzá lesz csatolva a megrendeléshez.

5. Hogyan tudom ellenőrizni, hogy egy adott termék elérhető?

Minden oldalunkon található termék, információkkal rendelkezik az elérhetőség állapotáról és a kiszállítás várható időtartamáról. Abban az esetben, ha az áru nincs raktáron, egy információt talál arról, hogy várhatóan mikor lesz elérhető.

6. Van lehetőség törölni egy már leadott rendelést?

Igen, van lehetőség a rendelés törlésére. Ebben az esetben kérem, vegye fel a kapcsolatot az Irodával a következő e-mail címen: rendeles@awora.hu; és kérjük adja meg a visszaigazolásról szóló e-mailben található rendelési számot. Nincs lehetőség a rendelés törlésére, ha már kiküldésre került a Vásárló számára. Ezért, hogy elkerülje az ebből adódó kellemetlenséget, kérem, jól gondolja át a vásárlási szándékát.

7. Átvehetem a terméket személyesen?

Nem.

8. Milyen fizetési lehetőségeim vannak?

Az elérhető fizetési lehetőségeket ezen az aloldalon lehet megtalálni.

9. Milyen gyorsan küldik ki a termékeket?

A kiszállítás ideje 7 – 10 munkanap.

10. A csomagokat hétvégén is kézbesítik?

A megrendeléseket hétfőtől péntekig dolgozzuk fel. Nem küldjük ki a csomagokat szombaton, vasárnap és egyéb ünnepnapokon.

11. Honnan tudom, hogy a megrendelésem már kiküldésre került-e?

A rendelés aktuális státusza elérhető az „Én számlám” menüpont alatt (csak regisztrált ügyfeleknek). Emellett, a rendelés során megadott e-mail címre rendszeresen küldjük ki az üzeneteket a rendelés aktuális státuszáról. („Feldolgozás folyamatban”, „Elküldve” stb).

12. Csomagom nem érkezett meg a meghatározott időpontban – mit tegyek?

Amennyiben a csomag a rendelés leadásától számított 7 – 10 munkanapon belül nem érkezett meg, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot e-mailen vagy telefonon keresztül. Kérjük, adja meg a rendelési számot és a felhasználónevet, mi pedig kiderítjük, merre jár az adott rendelés/csomag.

13. Kérhetem a vételár visszatérítését? Hogyan tehetem ezt meg?

Az internetes vásárlásra vonatkozó visszatérítési szabályzat a következő aloldalon található meg.

15. Más árut kaptam, mint amit rendeltem – mit tegyek?

Abban az esetben, ha ilyesmi történik, kérjük mihamarabb vegye fel velünk a kapcsolatot e-mailen vagy telefonon keresztül és tájékoztasson minket erről. Amennyiben mi hibáztunk, kicseréljük a Vevő által rendelt árura és visszatérítjük a kiszállítás díját. A vásárolt árut azonban vissza kell küldeni a kitöltött Reklamációs Adatlappal.

16. Mi történik abban az esetben, ha a csomag megsérült a kiszállítás során?

Ha látható sérülés van, pl. sérült a csomagolás, átázott stb., az átvétel során egy jegyzőkönyvet kell íratni a postán.

17. Visszaküldhetem vagy kicserélhetem az árut?

Ha az áru átvétele megtörtént és kiderült, hogy a termék túl kicsi vagy túl nagy, lehetőség van cserélni más méretre. A terméket indok megadása nélkül is vissza lehet küldeni, mi pedig visszatérítjük a pénzt a Vevő bankszámlájára. Csere vagy visszatérítés esetén a terméket el kell küldeni hozzánk (a kiszállítás díját a Vevőt terheli), és csatolni kell a csere vagy a visszatérítési adatlapot. További információt a cseréről vagy a visszatérítésről (szerződéstől való elállási jog) a következő oldalon talál. Termék cseréjével vagy visszaküldésével kapcsolatos szabályzatban használt kifejezések a következők:

  1. Vevő – fizikai személy, jogi személy, szervezeti egység, de nem jogi személy, ugyanakkor a jogilag cselekvőképes személyről van szó, aki a rendelést leadja a bolton keresztül;
  2. Polgári Törvénykönyv – szabályzat, 1964. április 23-ból (Dz.U. Nr 16, poz. 93 ze zm.);
  3. Szabályzat – a lenti elektronikus szolgáltatásokra vonatkozó szabályzat, az Ozonee.hu internetes boltot érinti;
  4. Internetes bolt (Bolt) – internetes szervíz, ami elérhető a www.awora.hu oldalon, melynek segítségével a Vevő leadhat rendeléseket;
  5. Termék – a bemutatott termékek amik elérhetőek az internetes boltban;
  6. Eladási szerződés – A Termék eladása, amely létrejött a Polgári Törvénykönyv szerint az awora.hu oldal és a Vevő között, az internetes bolt segítségével;
  7. Fogyasztói jogokról szóló törvény – törvény 2014. május 30-ból a fogyasztói jogokról (Dz.U. z 2014 r. poz. 827);
  8. Az elektronikus szolgáltatásokról nyújtott törvény – törvény 2002. július 18-ból, az elektronikus szolgáltatásról (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.);
  9. Megrendelés – A Vevő beleegyezése, ami arra irányul, hogy létrejöjjön egy eladási szerződés, ami megjelöli a termék fajtáját és annak mennyiségét